Olvasók:

2011. augusztus 19., péntek

  Kedves Andrea!
Nagyon megörültem, mikor rátaláltam a blogodra és láttam, hogy vállalsz horgolási minták fordítását! Ez rendkívül kedves és fantasztikus dolog, hogy van energiád ezzel másoknak segíteni :-)) Megvallom én is a segítségedet szeretném kérni: találtam neten egy nagyon cuki kislányruhácska horgolási mintát, amit a 16 hónapos Nórimnak szeretnék elkészíteni, de sajos egymagam nem boldogulok a sok rövidítéssel. Még nagyon kezdő vagyok a horgolásban, eddig csak pár állatkát horgoltam, és még nagy szükségem lenne egyértelmű, teljes mondatos leírásra, hogy pontosan mit is kell horgolni.
Előre is nagyon hálás vagyok a segítségedért!
Köszönettel,
Judith

Szia Judith!
 
Szivesen lefordítom neked, de csak privát üzenetben tudom átküldeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése